‘Bejaarden verplicht helpen in AZC’

‘Bejaarden verplicht helpen in AZC’

Daar hebben ze verdomme hun hele leven hard voor gewerkt, stuk verdriet! Het is helemaal niet gratis. Voor het kleine pensioentje dat we misschien krijgen loop ik mank, heb een rug die niet meer doet wat ik wil en twee ogen die niet goed meer zijn. Als u wilt dat ik daarvoor in een AZC ga werken, na tien jaar in Afrika als vrijwilliger te hebben gebeuld, dan moet ik helaas aannemen dat uw verstand verbijsterd is!

BVDD Nieuws

Bejaarden zouden verplicht 8 uur per dag in een AZC moeten helpen. Dat vindt minister Dijselbloem van Financiën. Volgens de bewindsman zijn bejaarden veel te duur en lopen de kosten voor pensioen de spuigaten uit. ‘Als die oudjes helpen in een AZC doen ze tenminste wat terug voor het gratis geld dat ze krijgen’, zegt Dijsselbloem.

View original post 82 more words

One thought on “‘Bejaarden verplicht helpen in AZC’

  1. Verplicht helpen in een AZC ? Voor het GRATIS geld dat we krijgen. Tenminste iets terug doen ? Ik scheld nooit op FB maar in dit geval heb ik de neiging iemand helemaal overhoop te schelden. Driemaal raden wie. Ben nog nooit zooooooooooooooooooo boos geweest. Betaal je je hele leven voor je AOW en pensioen terwijl ze zelf al een paar maal in onze pensioen fondsen hebben gegraaid en nooit iets hebben terug gegeven. Dus wat nou gratis geld ? Hoe durft hij het met droge ogen te beweren.

Leave a Reply

